GEHWOL ETC_SAN opmaak 2008_Gehwol.indd 1 Art: WILLEMIJNE VAN ZELST Strateeg: OLAF ARKAUER Opdrachtgever: JAN-WILLEM BARTELS, FRANK COOIJMANS

GEHWOL ETC_SAN opmaak 2008_Gehwol.indd 1 Art: WILLEMIJNE VAN ZELST Strateeg: OLAF ARKAUER Opdrachtgever: JAN-WILLEM BARTELS, FRANK COOIJMANS

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Chefaro Nederland B.V.
Bureau
ETCETERA
Jaar
2008
Paginanummer
240

Doelstelling

GEHWOL wil als marktleider bewustwording creëren voor voetverzorging en zijn autoriteit als voetenspecialist uitbouwen. GEHWOL wil dit bereiken door één van de belangrijke producten uit het assortiment onder de aandacht te brengen: GEHWOL Kloven-Zalf.

Doelgroep

Vrouwen, 20-60 jaar.

Concept

Voeten zijn vaak een ondergeschoven kindje van lichaamsverzorging en het ongemak ‘kloven’ gaat gepaard met een bepaalde gêne. De campagne toont op een positieve manier dat (blote) voeten vaak verborgen worden, terwijl dit niet nodig is met GEWHOL Kloven-Zalf, de voetverzorging die de voeten weer mooi maakt. De pay-off ‘GEHWOL voeten. Sinds 1882.’ onderstreept het feit dat GEHWOL sinds jaar en dag een begrip is in voetverzorging.

Media- en middelenstrategie

Middels tv is bekendheid opgebouwd en interesse gewekt. Internet is ingezet als informatievoorziening. Trial is gestimuleerd middels sampling via de website, pos, en een huis-aanhuis-’Voetenkrant’. Resultaten: omzetgroei Kloven-Zalf 44%. Omzetgroei totale GEHWOL- assortiment 12% (t.o.v. -10%).
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken