GEEN FRATSEN. DAT SCHEELT.

GEEN FRATSEN. DAT SCHEELT.

Categorie
Geïntegreerde Communicatie
Adverteerder
SCHUITEMA N.V.
Bureau
Ubachs Wisbrun
Jaar
2005
Paginanummer
328

Nominatie 2005

Doelstelling

Geef nieuwe impulsen aan de propositie ’Geen fratsen. Dat Scheelt.’

Doelgroep

Iedereen die boodschappen doet.

Concept

C1000 beknibbelt niet op kwaliteit, maar des te meer op onzin. Hierdoor kunnen de prijzen het hele jaar door scherp blijven. Vanuit deze gedachte leveren we nieuwe bewijzen voor de filosofie van C1000; 1. Bij C1000 geen culinaire vleessoorten als houtsnip en kangoeroe. Gewoon lekker vlees zoals biefstuk en hamlappen. Maar dan voor C1000 prijzen. 2. Bij C1000 vindt u de hoogste kwaliteit groente en fruit. Maar dan wel voor een heel voordelige prijs. 3. Aanbiedingen worden niet nodeloos ingewikkeld gemaakt. Tijdens de C1000 Matsweken bijvoorbeeld krijg je gewoon twee producten voor de prijs van één. 4. Bij C1000 worden geen moeilijke spaaracties gevoerd. C1000 doet waar ze goed in is. Dus kun je er sparen voor boodschappen. Gewoon door boodschappen te doen. 5. Ook tijdens de feestdagen ben je bij C1000 aan het goede adres. Want C1000 heeft alles in huis voor gezellige feestdagen. En dan hou je zelfs nog geld over. Voor fratsen. TITEL GEEN FRATSEN. DAT SCHEELT. 329 GEÏNTEGREERDE C O M M U N I C AT I E 021 01 435 SAN C1000 indd 2 19-01-2006 13:44:54

Media- en middelenstrategie

Televisie wordt voor alle communicatierichtingen ingezet als hoofdmedium. Waar nodig wordt televisie aangevuld met outdoor en/of radio om specifieke acties te communiceren en snel een hoog bereik op te bouwen. Dagbladen worden ingezet om acties te ondersteunen of om op deelproposities lage prijzen te claimen. In de winkel wordt het thema vertaald naar aanbod en aanbiedingen. De C1000 weekfolder vormt met keiharde aanbiedingen het bewijs voor de juiste prijs-kwaliteitverhouding. Wekelijks verschijnt Lekker Eten Zonder Fratsen, met daarin zes heerlijke, maar eenvoudig te bereiden recepten. Eenmaal per jaar worden al deze recepten verzameld in het Lekker Eten Zonder Fratsen kookboek. Omdat de Efteling in het voorjaar weer opengaat, kun je bij C1000 door middel van Eftelingzegels sparen voor 6 euro korting op de toegangskaartjes. En dat scheelt. In het najaar heeft C1000 de Pakkettenactie. Bij iedere 10 euro krijg je een spaarzegel waarmee je kunt sparen voor een gratis pakket boordevol boodschappen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken