Geeft u de ruimte

Geeft u de ruimte

Categorie
Durables
Adverteerder
VELUX
Bureau
KALIBER Interactive
Jaar
2016
Paginanummer
215

Doelstelling

7% stijging in brand awareness en 1.000 installaties.

Doelgroep

De huizenbezitter met een concrete of latente verbouwingswens.

Concept

VELUX creëert met haar producten nieuwe ruimtes. Kamers die met meer licht en lucht ook nog een gezondere leefomgeving zijn. De huizenbezitter haalt zo meer uit zijn huis én zichzelf. De campagne met het thema 'VELUX geeft u de ruimte' brengt dit tot leven met inspirerende uitingen waarin het resultaat van VELUX producten te zien is en verrijkt wordt met inzichten over de kracht van meer daglicht en frisse lucht.

Media- en middelenstrategie

Van oriëntatie tot aan installatie duurt 1,5 maand. De campagneboodschap en middeleninzet verschoof mee met dit besluitvormingsproces. Voor het aanwakkeren van de renovatiewens tot aan concreet productadvies hebben we gefaseerde en doelgroepspecifieke media ingezet, waaronder print, video, de nieuwsbrief 'Ruimtelijk Inzicht' en display advertising. Daarnaast kon de doelgroep het effect van VELUX producten écht ervaren met een VR-installatie op de Beurs Eigen Huis.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken