De periode van oriëntatie tot aan installatie duurt 1,5 maand. Onze campagneboodschap en middeleninzet verschuift mee met het besluitvormingsproces van de doelgroep.
In de eerste fase speelden we in op - of wakkerden we de renovatiewens aan met printadvertenties, Youtube pre-rolls, display advertising en radio.
Op basis van het bezoek aan de campagnewebsite zetten we retargeting in met behulp van een gefaseerde nieuwsbrief genaamd 'Ruimtelijk Inzicht' en display advertising. In deze fase was de boodschap geijkt op het bieden van inspiratie, het geven van concrete ideeën en het verstrekken van specifieke productinformatie.
Om de conversie voor het maken van een afspraak te vergroten maakten klanten bij elk adviesgesprek met de Licht&Lucht adviseur kans op hun droomruimte met een inrichting van vtwonen ter waarde van € 10.000,-. De 'Geeft u de ruimte' brochure gaf de Licht&Lucht adviseur gespreksstof tijdens zijn bezoek.
Met de VR-installatie op de Beurs Eigen Huis konden bezoekers het effect van de verschillende producten écht ervaren. Zodra men de VR-bril op had transformeerde de fysieke oude zolder in een frisse en lichte ruimte. Via eigen Cardboards kon men de ervaring ook online bekijken.