Geef wensen de ruimte

Geef wensen de ruimte

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
Requiem uitvaartzorg
Bureau
LG&F
Jaar
2007
Paginanummer
116

Doelstelling

Introduceer Requiem als het nationale A-merk voor kwalitatieve uitvaartzorg.

Doelgroep

Iedereen die waarde hecht aan een uitvaart in persoonlijke sfeer.

Concept

Ook in de uitvaartmarkt worden lokale, kwalitatieve uitvaartondernemers steeds verder teruggedrongen door de grote partijen. Requiem bundelt lokale kwaliteit in een nationaal netwerk dat garant staat voor premium uitvaartzorg. In een markt die steeds meer wordt gedomineerd door kostenbesparing en efficiency, onderscheidt Requiem zich met zorg, tijd en persoonlijke aandacht.

Media- en middelenstrategie

Door plaatselijke inzet van media en middelen (free cards, dagbladadvertenties, bioscoop) wordt via de lokaal bekende uitvaartondernemers gebouwd aan naamsbekendheid van Requiem. Daarnaast is een merkidentiteit en website ontwikkeld.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken