Geef uw vermogen een horizon.

VAN LANSCHOT BANKIERS / Etcetera & Red Urban

Bekijk deze campagne op pagina 193 van het SAN Jaarboek 2015.

Adverteerder
VAN LANSCHOT BANKIERS
Titel
Vermogensbeheer
Bureau
Etcetera & Red Urban
Account
Netteke Bak, Louise Mathlener
Copy
Stan van Zon
Art
Gido van der Vlies
Strateeg
Olaf Arkauer
Opdrachtgever
Monique Opdam, Regina van Hoof, Durk van Hijum
In samenwerking met
Pervorm
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van VAN LANSCHOT BANKIERS
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Etcetera & Red Urban
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Dienstverlening Financieel
Meer Dienstverlening Financieel inzendingen

Dienstverlening Financieel

Doelstelling

Primair: Van Lanschot positioneren als dé vermogensbank voor ondernemers. Secundair: genereren van afspraken voor een adviesgesprek met een van de vermogensbeheerders.

Doelgroep

Ondernemend Nederland, met een nadruk op jonge, succesvolle ondernemers.

Strategie/Concept

Ambitieuze ondernemers die vol energie de toekomst tegemoet gaan weten daarbij precies wat hun volgende zakelijke stap gaat zijn. De vraag is alleen of deze generatie - in de vaart van het succes - wel eens stilstaat bij haar persoonlijke toekomst. Oftewel: waar leidt dit zakelijke succes je op persoonlijk vlak eigenlijk naar toe? Van Lanschot helpt deze ondernemers om ook prioriteiten te stellen voor hun toekomst. Zodat het vermogen van nu optimaal kan worden ingezet voor persoonlijke doelen van later. Met een bijzondere vormentaal wordt de jonge doelgroep op dit inzicht aangesproken. Deze prikkeling wordt, in onder meer tagons, gekoppeld aan concrete oplossingen. Geef uw vermogen een horizon.

Media- en middelenstrategie

Televisie, online en radio.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen