Gay Pride

Gay Pride

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
VODAFONE
Bureau
TBWANEBOKO
Jaar
2014
Paginanummer
99

Doelstelling

Vodafone hecht veel waarde aan diversiteit binnen het bedrijf. Middels deelname aan de Gay Pride wil Vodafone aantonen dat het trots is op het feit dat alle medewerkers gelijke kansen wordt geboden.

Doelgroep

De Amsterdam Gay Pride wordt jaarlijks door ruim 700.000 mensen bezocht en door nog eens ruim 500.000 mensen op televisie bekeken. Omdat Vodafone zijn boodschap breed wil uitdragen, richt het zich tot ieder van hen.

Concept

Tijdens de parade vierden medewerkers uit binnen- en buitenland het feit dat ze kunnen zijn we ze zijn. De slogan 'Vier Gay' en pay-off 'Power to Joehoe' zorgden voor een ludieke link tussen het merk en het thema van die dag.

Media- en middelenstrategie

Voorafgaand aan de Gay Pride werd de deelname aangekondigd via Facebook, Twitter en Instagram. Op 2 augustus werd de Vodafone boot getoond aan de vele toeschouwers van de parade en de kijkers van de live uitzending op televisie.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken