Volledig 360 met de inzet van TV, huis-aan-huis-folders, POS-materialen, social media, evenementen en PR.
Met een tv-commercial wordt het klushondje aan Nederland voorgesteld. Dit wordt doorgetrokken naar radio, print, folder, POS. Op social media wordt het hondje ingezet met een viral en grappige weetjes. Ludieke inhakers volgen voor de GAMMA Racing Day (met Willempie-helmpje op), de Gaypride en de start van de zomervakantie (billboards bij de grens 'Kom snel terug') als ook bij terugkomst (welkom terug-actie met het hondje op Schiphol). Na de tweede tv commercial, die net als de eerste commercial door de kijkers naar de Gouden Loeki jaarverkiezing wordt gestemd, is de hype rondom het GAMMA-hondje een feit. GAMMA profiteert van de bekendheid en de sympathie die de campagne genereert en de Superactieweken zijn succesvol. Als neveneffect neemt de vraag naar de mopshond zo'n vlucht in Nederland dat GAMMA en de mopshondenvereniging het publiek oproepen geen impulsaankoop te doen. Dit bericht wordt breed in de media opgepakt.