GAMMA Baby

GAMMA Baby

Categorie
Retail
Adverteerder
GAMMA
Bureau
TBWANEBOKO
Jaar
2013
Paginanummer
398

Doelstelling

Het creëren van sympathie voor het merk GAMMA, plus het versterken van de top-of-mind merkbekendheid in een belangrijke verkoopperiode voorafgaand aan de feestdagen.

Doelgroep

Heel klussend Nederland. Van de decoratieve klusser tot de zware constructie klusser.

Concept

Ouders zullen het nooit toegeven, maar een baby's eerste woordje is natuurlijk wel een dingetje. Wordt het mamma, of wordt het pappa? In de televisiecommercial laten we zien dat het ook net even anders kan.

Media- en middelenstrategie

TV is het middel bij uitstek om snel en impactvol een groot bereik onder een brede en gevarieerde doelgroep op te bouwen. Dat de commercial impactvol was bewees een tweede plaats bij de Gouden Loeki jaarverkiezing.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken