Gall & Gall Wijn Sale

Gall & Gall Wijn Sale

Categorie
Retail
Adverteerder
Gall & Gall
Bureau
KSM Retail, Branding & Design
Jaar
2007
Paginanummer
498

Doelstelling

Gall & Gall heeft jaarlijks een aantal grote terugkerende events. Zo zijn er de alom bekende Wilde Wijn Dagen, Wilde Whisky Dagen en Werelddeals. Vanuit deze succesformules ontstond behoefte aan een kleiner thema, speciaal gericht op wijn(restanten). De opdracht was het actiematig, maar ook het kwalitatief onder de aandacht brengen van wijn(restanten).

Doelgroep

Alle bezoekers van Gall & Gall en iedere Nederlander die in de markt is voor mooie en tevens voordelige wijnen.

Concept

KSM ontwikkelde voor Gall & Gall de Wijn Sale: een buitenkans voor de doelgroep om binnen de actieperiode te profiteren van goede aanbiedingen. Het succes mag groot genoemd worden. Aantrekkelijk thema, veel verkopen en tevreden klanten! Daarom komt ook in 2008 Wijn Sale terug op de winkelvloer.

Media- en middelenstrategie

Focus lag op instore communicatie. Veel aandacht op www.gall.nl en een outsert om de huis-aan-huis folder voor 3,5 miljoen huishoudens.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken