Ga vreemd voor een dag

Ga vreemd voor een dag

Categorie
Personeel
Adverteerder
Getronics Consulting
Bureau
Wubbe
Jaar
2010
Paginanummer
439

Doelstelling

Werven van nieuwe consultants.

Doelgroep

Ervaren consultants en young professionals.

Concept

Uit de praktijk blijkt dat wie eenmaal geproefd heeft van het werken bij Getronics Consulting, nooit meer anders wil. In deze campagne werden daarom potentiële nieuwe consultants uitgedaagd om vreemd te gaan voor een dag. Figuurlijk, want het bleek een dag te zijn om mee te draaien bij Getronics Consulting. En zo de sfeer te proeven en zelf te ervaren of er toekomst zit in een lange relatie met de concurrent. Om te kijken hoe het óók kan. Het prikkelende thema ‘Ga vreemd voor een dag' zorgde zo voor een toepasselijke, uitdagende campagne. Zeker binnen de IT-consultancy.

Media- en middelenstrategie

Omdat de doelgroep een vrij selectieve groep is, is er gekozen voor een middelenmix waarmee de doelgroep heel gericht wordt opgezocht. Ingezet zijn: posters, e-mailing, internet, e-cards, guerrilla, social media, print en medewerkers-werven-medewerkers. Bovendien bood de campagne-insteek voldoende aanleiding voor free publicity.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken