Ga vreemd voor een dag

Getronics Consulting / Wubbe

Bekijk deze campagne op pagina 439 van het SAN Jaarboek 2010.

Adverteerder
Getronics Consulting
Titel
Consultancy
Bureau
Wubbe
Account
Gilbert Witjes
Copy
Marc van der Haar, Harry Kerklaan
Art
Thomas Aberson, Daniël Reintjes, Joenhy van den Berg
Strateeg
Kees Stolze
Opdrachtgever
Jan Peter Alberda, Titia Houwing
Fotografie
Mark Blommaert
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Getronics Consulting
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Wubbe
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Personeel
Meer Personeel inzendingen

Personeel

Doelstelling

Werven van nieuwe consultants.

Doelgroep

Ervaren consultants en young professionals.

Strategie/Concept

Uit de praktijk blijkt dat wie eenmaal geproefd heeft van het werken bij Getronics Consulting, nooit meer anders wil. In deze campagne werden daarom potentiële nieuwe consultants uitgedaagd om vreemd te gaan voor een dag. Figuurlijk, want het bleek een dag te zijn om mee te draaien bij Getronics Consulting. En zo de sfeer te proeven en zelf te ervaren of er toekomst zit in een lange relatie met de concurrent. Om te kijken hoe het óók kan. Het prikkelende thema ‘Ga vreemd voor een dag' zorgde zo voor een toepasselijke, uitdagende campagne. Zeker binnen de IT-consultancy.

Media- en middelenstrategie

Omdat de doelgroep een vrij selectieve groep is, is er gekozen voor een middelenmix waarmee de doelgroep heel gericht wordt opgezocht. Ingezet zijn: posters, e-mailing, internet, e-cards, guerrilla, social media, print en medewerkers-werven-medewerkers. Bovendien bood de campagne-insteek voldoende aanleiding voor free publicity.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen