Ga ervoor. Het begint op Marktplaats.

Ga ervoor. Het begint op Marktplaats.

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
MARKTPLAATS
Bureau
N=5
Jaar
2015
Paginanummer
86

Doelstelling

Marktplaats ontdoen van het functionele imago door de emotionele meerwaarde van het merk voelbaar te maken.

Doelgroep

Alle Nederlanders die op zoek zijn om hun leven kleur te geven en leuker, makkelijker en comfortabeler te maken.

Concept

In de campagne laten we voorbeelden zien van mensen die met veel plezier genieten van, en die vol gaan voor, hun muzikale ambitie, hun oude jeugdliefde en het avontuur. Mensen die meer uit het leven halen dankzij Marktplaats. Met deze serie aanstekelijke voorbeelden inspireert Marktplaats heel Nederland en roepen we iedereen op om er zelf ook voor te gaan. Want alles is mogelijk. Er zijn geen excuses meer. Ga ervoor. Het begint op Marktplaats.

Media- en middelenstrategie

Tv is en blijft het aangewezen medium om een emotionele lading voelbaar te maken bij een groot publiek. Om het bereik te vergroten en de effecten van tv te verlengen, zetten we ook radio in. Naast deze emotionele merkcampagne communiceren we de meer functionele en productgerichte boodschappen in online middelen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken