Ga ervoor. Het begint op Marktplaats.

MARKTPLAATS / N=5

Bekijk deze campagne op pagina 86 van het SAN Jaarboek 2015.

Adverteerder
MARKTPLAATS
Titel
Online koop- en verkoopplatform voor particulieren en bedrijven.
Bureau
N=5
Account
Judith Lavalette, Nicole Florêncio, Nadine Marcar
Copy
Paul Bakker, Zwier Veldhoen
Art
Hans Bolleurs
Strateeg
Marc Pieterse
Opdrachtgever
Annemarie Joosen, Maaike Bakker
Film/Productiemaatschappij
Caviar
Muziek
The Ambassadors, MassiveMusic
RTV-producer
Monique Neuteboom
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van MARKTPLAATS
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van N=5
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Corporate
Meer Corporate inzendingen

Corporate

Doelstelling

Marktplaats ontdoen van het functionele imago door de emotionele meerwaarde van het merk voelbaar te maken.

Doelgroep

Alle Nederlanders die op zoek zijn om hun leven kleur te geven en leuker, makkelijker en comfortabeler te maken.

Strategie/Concept

In de campagne laten we voorbeelden zien van mensen die met veel plezier genieten van, en die vol gaan voor, hun muzikale ambitie, hun oude jeugdliefde en het avontuur. Mensen die meer uit het leven halen dankzij Marktplaats. Met deze serie aanstekelijke voorbeelden inspireert Marktplaats heel Nederland en roepen we iedereen op om er zelf ook voor te gaan. Want alles is mogelijk. Er zijn geen excuses meer. Ga ervoor. Het begint op Marktplaats.

Media- en middelenstrategie

Tv is en blijft het aangewezen medium om een emotionele lading voelbaar te maken bij een groot publiek. Om het bereik te vergroten en de effecten van tv te verlengen, zetten we ook radio in. Naast deze emotionele merkcampagne communiceren we de meer functionele en productgerichte boodschappen in online middelen.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen