Funda heeft als ambitie zich verder te ontwikkelen tot breder platform voor alles rondom het (ver)kopen en (ver)huren van huizen & objecten. Kortom: een transitie van etaleren naar informeren. Merkdoelstellingen: verhogen relevantie, bekendheid van de nieuwe diensten en 'funda is een merk dat mij helpt'.
Funda verbindt vraag en aanbod op de vastgoedmarkt en helpt (ver)kopers, (ver)huurders en makelaars op weg. Het merk is uitgegroeid tot een van de grootste websites van Nederland, met gemiddeld 5 miljoen bezoekers per maand.
Je vindt er veel huizen. Maar funda heeft meer in huis voor het nemen van een gefundeerde beslissing: informatie, producten en functionaliteiten. Vragen en twijfels die door je hoofd spoken, zijn de basis van het concept. We zorgen voor herkenning en begrip door per thema of doelgroep relevante gedachten aan te stippen.
Het centrale thema 'funda. Meer in huis' is in 2 flights onderbouwd met de proposities 'meer over de buurt' en 'haal meer uit je verkoop'. Middelen: TV, radio, DOOH, OLV, social en bannering.