funda – Meer in huis

funda – Meer in huis

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
FUNDA
Bureau
XXS Amsterdam
Jaar
2021
Paginanummer
152

Nominatie 2021

Doelstelling

Funda heeft als ambitie zich verder te ontwikkelen tot breder platform voor alles rondom het (ver)kopen en (ver)huren van huizen & objecten. Kortom: een transitie van etaleren naar informeren. Merkdoelstellingen: verhogen relevantie, bekendheid van de nieuwe diensten en 'funda is een merk dat mij helpt'.

Doelgroep

Mensen in iedere fase van het aan- en verkoopproces van een huis.

Merkomschrijving

Funda verbindt vraag en aanbod op de vastgoedmarkt en helpt (ver)kopers, (ver)huurders en makelaars op weg. Het merk is uitgegroeid tot een van de grootste websites van Nederland, met gemiddeld 5 miljoen bezoekers per maand.

Concept

Je vindt er veel huizen. Maar funda heeft meer in huis voor het nemen van een gefundeerde beslissing: informatie, producten en functionaliteiten. Vragen en twijfels die door je hoofd spoken, zijn de basis van het concept. We zorgen voor herkenning en begrip door per thema of doelgroep relevante gedachten aan te stippen.

Media- en middelenstrategie

Het centrale thema 'funda. Meer in huis' is in 2 flights onderbouwd met de proposities 'meer over de buurt' en 'haal meer uit je verkoop'. Middelen: TV, radio, DOOH, OLV, social en bannering.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken