FULL THROTTLE

FULL THROTTLE

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
MARS WRIGLEY INTERNATIONAL TRAVEL RETAIL
Bureau
De Combinatie van Factoren
Jaar
2019
Paginanummer
191

Doelstelling

Verhogen van de top-of-mind positie van M&M's tijdens de zomermaanden op internationale vliegvelden om hiermee incrementele verkoop te realiseren.

Doelgroep

Internationale reizigers

Merkomschrijving

M&M's staat voor heerlijke chocolade en kleurrijke, simpele fun. Maar ook voor sharing. Waar en wanneer dan ook.

Concept

Reizigers vertonen ander koopgedrag dan thuis: Korte shopper journey, 70% is impulse en 50% betreedt een winkel. Conversie wordt behaald door interruptie met heldere communicatie. Daarom kozen we voor een laagdrempelige, relevante boodschap: Who would you share yours with? Take one and take off!

Media- en middelenstrategie

Maximale confrontatie in airport-media en excellente executie op winkelvloer. Er werd gekozen voor de 10 belangrijkste internationale vliegvelden in de wereld. Van Amsterdam tot Dubai. Van Singapore tot New York. Media: digital screens, billboards en social media. Op winkelvloer: promo displays met speciale smaakvariant, interactieve photobooth, sampling door promoteams. Van juni tot en met augustus kon je op de grote internationale vliegvelden niet om M&M's heen. Met klinkend resultaat op ROI mediaspend, koopintentie en verkoop.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken