From Holland with love

Hooghoudt / Open communicatiebureau

Bekijk deze campagne op pagina 243 van het SAN Jaarboek 2006.

Adverteerder
Hooghoudt
Titel
Royalty Vodka
Bureau
Open communicatiebureau
Account
Perry ten Hoor
Copy
Pierre Carriere
Art
Barry Kok
Opdrachtgever
Hilda Dijk
Fotografie
Harold Koopmans
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Hooghoudt
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Open communicatiebureau
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Fast Moving
Meer Fast Moving inzendingen

Fast Moving

Doelstelling

Bedenk een nieuw communicatiethema voor de internationale markt voor Royalty Vodka van Hooghoudt. Profileer Royalty als een A-merk en geef via een campagne inhoud aan het nieuwe thema.

Doelgroep

Trendsetters met een eigen stijl. Mensen met belangstelling voor lifestyle en fashion. Leeftijd: 18 tot 40 jaar.

Strategie/Concept

In een door Russische wodkanamen gedomineerde markt, onderscheidt Royalty zich met het eigenzinnige thema “From Holland with love”. De Hollandse afkomst is een belangrijke merkwaarde voor met name de Noord- en Zuid-Amerikaanse markt. In het Rembrandtjaar 2006 trapten we af met de campagne “Hollandse Meesters”. Eigentijdse modellen in de laatste mode, gesitueerd in decors die appelleren aan de schilderijen van Rembrandt en andere Hollandse Meesters. Ook de belichting is daarop afgestemd.

Media- en middelenstrategie

Advertenties, website, freecards

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen