From Holland with love

From Holland with love

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Hooghoudt
Bureau
Open communicatiebureau
Jaar
2006
Paginanummer
243

Doelstelling

Bedenk een nieuw communicatiethema voor de internationale markt voor Royalty Vodka van Hooghoudt. Profileer Royalty als een A-merk en geef via een campagne inhoud aan het nieuwe thema.

Doelgroep

Trendsetters met een eigen stijl. Mensen met belangstelling voor lifestyle en fashion. Leeftijd: 18 tot 40 jaar.

Concept

In een door Russische wodkanamen gedomineerde markt, onderscheidt Royalty zich met het eigenzinnige thema “From Holland with love”. De Hollandse afkomst is een belangrijke merkwaarde voor met name de Noord- en Zuid-Amerikaanse markt. In het Rembrandtjaar 2006 trapten we af met de campagne “Hollandse Meesters”. Eigentijdse modellen in de laatste mode, gesitueerd in decors die appelleren aan de schilderijen van Rembrandt en andere Hollandse Meesters. Ook de belichting is daarop afgestemd.

Media- en middelenstrategie

Advertenties, website, freecards
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken