Freo sponsorcampagne PSV

De Lage Landen - Freo / HAVAS Worldwide Amsterdam (voormalig Euro RSCG)

Bekijk deze campagne op pagina 168 van het SAN Jaarboek 2012.

Adverteerder
De Lage Landen - Freo
Titel
Online kredietverstrekking
Bureau
HAVAS Worldwide Amsterdam (voormalig Euro RSCG)
Account
Edgar Kuipers, Anke van Wengen, Laurence Hulsmann, Daphne Hernandez
Copy
Bart van de Winkel
Art
Coert Buiting
Strateeg
Remko Herremans
Opdrachtgever
Bart Weerkamp, Astrid Sanders
Film/Productiemaatschappij
Apvis
Muziek
Blaaskapel Veullewait
RTV-producer
Nicole Siers
Fotografie
Coert Buiting
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van De Lage Landen - Freo
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van HAVAS Worldwide Amsterdam (voormalig Euro RSCG)
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Dienstverlening Financieel
Meer Dienstverlening Financieel inzendingen

Dienstverlening Financieel

Doelstelling

Naamsbekendheid vergroten en Freo binnen één jaar laten uitgroeien tot een algemeen geaccepteerde en sympathieke PSV sponsor.

Doelgroep

Alle fans van PSV.

Strategie/Concept

Freo is een nuchtere, no nonsense, online kredietverstrekker. Gewoon over lenen, dat is de pay off. Gewoon dus. Behalve als het over PSV gaat. Dan is Freo gek van PSV. "Gek van PSV. Gewoon over lenen." is de rode draad in alle sponsorcommunicatie van Freo. Freo ging op zoek naar fans die net als Freo "Gek van PSV" zijn. Zoals iemand die de middenstip in zijn tuin heeft, 5000 kilometer per jaar reist om PSV te kunnen zien of iemand die 317 PSV-sjaals in zijn huis heeft hangen. De echte fans staan centraal in de campagne van Freo.

Media- en middelenstrategie

Overal zijn waar de PSV-fan is. In het stadion met commercials, LED-boarding, en advertenties in PSV Flits. Geveldoek in het centrum van Eindhoven. In Voetbal International en PSV-magazines. En online aanwezigheid op alle PSV- platforms.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen