Freo sponsorcampagne PSV

Freo sponsorcampagne PSV

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
De Lage Landen - Freo
Bureau
HAVAS Worldwide Amsterdam (voormalig Euro RSCG)
Jaar
2012
Paginanummer
168

Doelstelling

Naamsbekendheid vergroten en Freo binnen één jaar laten uitgroeien tot een algemeen geaccepteerde en sympathieke PSV sponsor.

Doelgroep

Alle fans van PSV.

Concept

Freo is een nuchtere, no nonsense, online kredietverstrekker. Gewoon over lenen, dat is de pay off. Gewoon dus. Behalve als het over PSV gaat. Dan is Freo gek van PSV. "Gek van PSV. Gewoon over lenen." is de rode draad in alle sponsorcommunicatie van Freo. Freo ging op zoek naar fans die net als Freo "Gek van PSV" zijn. Zoals iemand die de middenstip in zijn tuin heeft, 5000 kilometer per jaar reist om PSV te kunnen zien of iemand die 317 PSV-sjaals in zijn huis heeft hangen. De echte fans staan centraal in de campagne van Freo.

Media- en middelenstrategie

Overal zijn waar de PSV-fan is. In het stadion met commercials, LED-boarding, en advertenties in PSV Flits. Geveldoek in het centrum van Eindhoven. In Voetbal International en PSV-magazines. En online aanwezigheid op alle PSV- platforms.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken