Frank Seltzer, Nothing with a Spark

Frank Seltzer, Nothing with a Spark

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
FRANK SELTZER
Bureau
Playground Brandactivation BV
Jaar
2021
Paginanummer
244

Doelstelling

De eerste grote landelijke speler worden binnen de Hard Seltzer categorie.

Doelgroep

Frank Seltzer richt zich op de Randstedelijke jongere doelgroep (GenZ en Millennials).

Merkomschrijving

We sell nothing with a spark! Natuurlijk bestaat Frank Seltzer niet. Frank is bedacht door ons, omdat wij ons favoriete drankje willen delen. Een drankje met alcohol, maar zonder poespas. In het Engels ook 'Frank' genoemd. Het is het frisse drankje waar de bewuste consument naar op zoek is.

Concept

We leven in een tijd met een oneindige drang naar meer. Maar we leren steeds vaker dat meer niet het antwoord is. Maar juist met minder, meer resultaat halen.
Frank Seltzer is het ultieme relativerende merk dat met een knipoog erkent dat het niets verkoopt. Mensen willen helemaal niets: geen suikers, koolhydraten, e-nummers, poespas, onnodig gedoe, of een slecht gevoel. Alleen een beetje alcohol.

Media- en middelenstrategie

Met hero content creëren we awareness voor het nieuwe merk en product. De campagne is omni-channel opgezet op: OOH, DOOH, YouTube, Instagram, Facebook en Google Display. Door een brand campagne op Social Media leerde de doelgroep de boodschap #stayfrank kennen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken