FORTIS CORPORATE CAMPAGNE: ‘HET LEVEN IS EEN CURVE’

FORTIS CORPORATE CAMPAGNE: ‘HET LEVEN IS EEN CURVE’

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
Fortis Corporate
Bureau
Grey Amsterdam
Jaar
2008
Paginanummer
88

Doelstelling

Het Fortis-merk veranderen van een merk met een diffuus imago in een internationaal merk met een overall visie op het leven van haar doelgroep.

Doelgroep

Consumenten en ondernemers met in de basis een optimistische levenshouding.

Concept

In de campagne wordt het leven voorgesteld als een curve met pieken en dalen. Fortis motiveert haar klanten om eens stil te staan bij hun eigen leven. Na te denken. En te evalueren op welk punt op de curve zij zich ‘vandaag’ bevinden en waar zij morgen willen zijn: ‘Here today. Where tomorrow?’ Fortis biedt hen de financiële producten en diensten die hen helpen om hun doel te bereiken.

Media- en middelenstrategie

De introductie van de campagne was bewust groots en meeslepend om Fortis op die manier in één keer ‘opnieuw’ neer te zetten. Dit met behulp van een mix van massamedia en onconventionele middelen, zoals spectaculars en bussen. corporate
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken