FORTIS CORPORATE CAMPAGNE: ‘HET LEVEN IS EEN CURVE’

Fortis Corporate / Grey Amsterdam

Bekijk deze campagne op pagina 88 van het SAN Jaarboek 2008.

Adverteerder
Fortis Corporate
Titel
Corporate
Bureau
Grey Amsterdam
Account
Hans van Avendonk, Rick van Dorst, Eva Cortenbach
Copy
Seyoan Vela
Art
Colin Lamberton
Strateeg
John Lowery
Opdrachtgever
ADRIAN MARTORANA, GILES HORTON, ESTHER HEERING, MONIEK SCHATTEVOET
Film/Productiemaatschappij
Not to Scale (London)
Muziek
Componist: Nino Rotta Titel: :La dolce vita
RTV-producer
Theo Groot
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Fortis Corporate
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Grey Amsterdam
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Corporate
Meer Corporate inzendingen

Corporate

Doelstelling

Het Fortis-merk veranderen van een merk met een diffuus imago in een internationaal merk met een overall visie op het leven van haar doelgroep.

Doelgroep

Consumenten en ondernemers met in de basis een optimistische levenshouding.

Strategie/Concept

In de campagne wordt het leven voorgesteld als een curve met pieken en dalen. Fortis motiveert haar klanten om eens stil te staan bij hun eigen leven. Na te denken. En te evalueren op welk punt op de curve zij zich ‘vandaag’ bevinden en waar zij morgen willen zijn: ‘Here today. Where tomorrow?’ Fortis biedt hen de financiële producten en diensten die hen helpen om hun doel te bereiken.

Media- en middelenstrategie

De introductie van de campagne was bewust groots en meeslepend om Fortis op die manier in één keer ‘opnieuw’ neer te zetten. Dit met behulp van een mix van massamedia en onconventionele middelen, zoals spectaculars en bussen. corporate

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen