Fonds Slachtofferhulp. Nieuwsberichten

Fonds Slachtofferhulp. Nieuwsberichten

Categorie
Non-Profit & Overheid
Adverteerder
Fonds Slachtofferhulp
Bureau
Publicis
Jaar
2011
Paginanummer
368

Doelstelling

Agenderen en urgentie meegeven aan het werk van het Fonds Slachtofferhulp en daarmee vergroten van de mobilisatiekracht van het fonds.

Doelgroep

Algemeen publiek en influentials in politiek, justitie en zorg

Concept

Sinds 2008 is het centrale concept waarmee het Fonds Slachtofferhulp wordt geprofileerd gebaseerd op de gedachte dat een herinnering aan een trauma een slachtoffer nog lang kan achtervolgen. In de nieuwe radiocampagne in 2011 is dit verbeeld door nieuwsberichten waarin wordt gesuggereerd dat dezelfde traumatische gebeurtenis vele malen heeft plaatsgevonden. Iets wat in het hoofd van slachtoffers die niet worden geholpen heel reëel is.

Media- en middelenstrategie

Mediatechnisch is radio ingezet vanwege de kostenefficiency, creatief gezien wordt radio optimaal gebruikt door te kiezen voor radionieuwsberichten als vertelvorm.

Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken