FNV/MENZIS begrijpt de echte werkdagen van Nederland

FNV/MENZIS begrijpt de echte werkdagen van Nederland

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
FNV/MENZIS
Bureau
Leo Burnett
Jaar
2016

Doelstelling

Primair: werving onder FNV-leden als verzekerden voor het Zorgcollectief FNV/Menzis. Secundair: behoud van huidige verzekerden van het Zorgcollectief FNV/Menzis.

Doelgroep

FNV-leden (885.000), huidige FNV/Menzis-verzekerden (± 275.000).

Strategie/Concept

De echte werkdag van Nederland draait niet alleen om werken. Steeds meer mensen hebben mantelzorgtaken of combineren werk en gezin. Het Zorgcollectief FNV/Menzis begrijpt de werkdagen van leden. Om problemen te voorkomen of op te lossen, biedt het Zorgcollectief FNV/Menzis haar verzekerden oplossingen

Media- en middelenstrategie

Radio op werkdagen voor breed bereik en veel contacten tegen lage kosten. Verhalende pre-rolls en online video op Facebook, target op FNV-leden. Banners en SEA. Landingspagina met online video. DM en eDM naar leden.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken