FLAAF

FLAAF

Categorie
Non-Profit & Overheid
Adverteerder
Stichting Consument en Veiligheid
Bureau
Selmore Creative Agency
Jaar
2008
Paginanummer
470

Nominatie 2008

Doelstelling

Doelstelling is 2-ledig: 1. Het terugbrengen van het aantal slachtoffers door vuurwerk dat rond de jaarwisseling wordt behandeld op de Spoedeisende Hulpafdeling van een ziekenhuis (met minimaal 20% t.o.v. de voorgaande jaarwisseling 2007/2008) 2. Aandacht vragen voor het onderschatte gevaar van illegaal vuurwerk uit België.

Doelgroep

Jonge mensen in de leeftijd van 15-30 jaar.

Concept

De groep ultieme explosieven-experts L.A.A.F uit 2007/2008 hebben zich nu F.L.A.A.F. genoemd -> the Flemish Liberation Army Against Freedom. Voor illegaal vuurwerk zijn er geen veilige tips. Daarom demonstreren zij wat er allemaal mis kan gaan met illegaal vuurwerk uit België.

Media- en middelenstrategie

Met beperkt budget zoveel mogelijk aandacht krijgen voor deze boodschap middels online (seeding virals/website www.flaaf.be), free publicity, TV, samenwerking met MTV (programma Reaction).
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken