Omdat we een brede doelgroep hebben, en een ambitieuze doelstelling, lanceren we de campagne op tv, radio, in- en outdoor en online. Alle uitingen spelen in op tijdstippen en locaties waar mensen (on)gezonde keuzes kunnen maken. Op de website staat een tipgenerator waarmee je eindeloos kan zoeken tot naar de tip die bij jou past. Deze tipgenerator zorgde voor veel aandacht in pers en online waardoor de eerste weken de website massaal werd bezocht en gedeeld.
In outdoor en instore haken we in op plaats en moment door tips te geven die pasten bij het moment van de dag. Ook op radio haken we in op ontbijt, lunch en avondmoment met tips.. We realiseerden PR-aandacht in lokale en regionale media door op basis van een flitspeiling een artikelenreeks te ontwikkelen met concrete tips. In branded content geven we personen waar de doelgroep zich in kan herkennen de hoofdrol. In bladen zoals Libelle, Mijn geheim en Weekend publiceerden we échte verhalen van rolmodellen en volgen we hoe deze personen hun manier hebben gevonden om fitter te worden. We organiseerden ook een talkshow opgenomen in de Schilderswijk waar rolmodellen in gesprek gingen met de doelgroep. De talkshow werd breed ondersteund door middel van een abricampagne en social advertising.