First World Problem Pills

First World Problem Pills

Categorie
Smart Idea
Adverteerder
AIDS FONDS
Bureau
SUE Amsterdam
Jaar
2015
Paginanummer
385

Doelstelling

Hiv en aids zijn aan het verdwijnen uit onze leefomgeving. En daarmee drogen ook de donatiestromen op. Hoe zorg je er voor dat je nieuwe doelgroepen kan activeren voor de hiv-problematiek en nieuwe donatiestroom op gang kan krijgen.

Doelgroep

Jongvolwassenen, 18-35. De doelgroep die vandaag amper nog in het bestand van Aids Fonds zitten.

Concept

Als mensen niet meer gemotiveerd zijn om te doneren, dan moet je de donatievraag in een andere vraag transformeren. De First World Problem Pills zijn 100% pepermunt en lossen al je dagelijkse dilemma's op. Ze zijn ook 100% placebo en 100% van de opbrengst gaat naar het Aids Fonds om hiv-medicatie te brengen bij iedereen die het niet kan betalen. Medicijnen voor medicijnen.

Media- en middelenstrategie

Pop-Up Store
Webshop
PR
Outdoor
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken