First come, first serve

First come, first serve

Categorie
Retail
Adverteerder
FLINK
Bureau
XXS Amsterdam
Jaar
2021
Paginanummer
335

Nominatie 2021

Doelstelling

In de 1e helft van 2021 betreden 4 flitsbezorgers de NL markt: na Gorillas volgden Flink, Getir en Zapp. Flink wil in een aantal steden snel een leidende positie innemen en bouwen aan naamsbekendheid en merkvoorkeur.

Doelgroep

Iedereen die het zonde vindt om veel tijd te besteden aan boodschappen doen of om dit ver vooraf online te plannen.

Merkomschrijving

Flink is in 2020 in Berlijn opgericht met als propositie: binnen 10 minuten boodschappen aan huis, milieuvriendelijk bezorgd door fietskoeriers, met een assortiment van 2000 producten voor supermarktprijzen. Inmiddels is Flink actief in 25 steden.

Concept

De campagne zet vol in op Flinks distinctive brand asset: de kleur roze. En anders dan de concurrentie, communiceren we niet alleen de bezorgtijd, we maken die ook relevant door de koppeling met de verschillende category entry points.

Media- en middelenstrategie

Voor snelle lokale bekendheid focus op OOH (trams en megamasten), eind 2021 aangevuld met TV voor landelijke awareness.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken