FiNBOX

FiNBOX

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
Nederlandse Vereniging van Banken
Bureau
Zandbeek. The agency for engagement.
Jaar
2012
Paginanummer
182

Doelstelling

Nederlandse consumenten en organisaties bekend maken met een nieuw fenomeen: FiNBOX, de financiële inbox binnen internetbankieren.

Doelgroep

Hoogopgeleide consumenten tussen de 30 en 50 jaar oud. Zij bleken het meest ontvankelijk voor onze boodschap waarin gemak en overzicht centraal staan.

Concept

FiNBOX positioneren als de volgende stap binnen internetbankieren. Een service die internetbankieren bovendien makkelijker maakt en bijdraagt aan een goed financieel overzicht.

Media- en middelenstrategie

We ontwikkelden een geïntegreerde media- en PR-campagne. Via free publicity op nationale TV en de belangrijkste nieuws- en vakmedia creëerden we een vliegende start voor de mediacampagne (TV-commercial, online advertising (o.a. pre roll, display ads) en 'owned' media).
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken