De ING organiseert Financiële Informatie Avonden om haar klanten in deze lastige tijd zo goed mogelijk verder te helpen. Met haar kennis van corporate financiën wil de ING haar klanten op een transparante en persoonlijke manier uitleg geven en onzekerheid wegnemen; Zit je goed met je hypotheek? Moet je extra sparen? Hoe gaat het met je pensioen? De commercial werd ingezet om klanten uit te nodigen naar de speciale informatieavonden door het hele land te komen. Georganiseerd in de ING-kantoren, gegeven door eigen managers, inclusief de directie van de ING. Naast avonden voor particulieren en zakelijke klanten heeft de ING ook voor de 30.000 werknemers een programma samengesteld, want ook daar bleek de vraag naar informatie groot. De themacampagne werd gedragen door TV, Radio en PR om een zo groot en breed mogelijke groep van klanten en niet-klanten te bereiken. Inzet van eigen middelen (o.a. ING.nl, gepers. e-mail) verzekerde ons snel van volle zalen met onze primaire doelgroep. Behaalde targets in particuliere en zakelijke markt: bezettingsgraad van 90% bij 190 sessies. Gemiddelde waardering van klanten: minimaal een 7,5.