FILM.NL – Kijk niet zo moeilijk

FILM.NL – Kijk niet zo moeilijk

Categorie
Vrije Tijd
Adverteerder
FILM DISTRIBUTEURS NL (FDN)
Bureau
0to9 Cross Creative Agency
Jaar
2017
Paginanummer
394

Nominatie 2017

Doelstelling

FDN wil door Film.nl Nederlanders activeren om er bewust voor te kiezen legaal films en series te kijken. Dus: Film.nl breed introduceren, traffic naar de site genereren en app-downloads stimuleren.

Doelgroep

25-50 jarigen die bekend zijn met apps en sites, en bereid zijn te betalen voor legale content.

Merkomschrijving

FILM.NL is een gratis online platform dat titels van beschikbare films en series in Nederland bevat en een sectorbreed initiatief van de grote contentaanbieders. Via de zoekmachine kom je bij de aanbieder met de door jou gezochte content.

Concept

De campagne introduceert opvallend en luchtig het platform. En de nieuwe norm: het is doodnormaal om te betalen voor legale content. Illegaal downloaden of streamen is namelijk niet altijd zonder risico... Dus: Kijk niet zo moeilijk.

Media- en middelenstrategie

Door een slimme combinatie van middelen wordt de consument tijdens haar zoektocht naar films en series, of het kijken ervan, bereikt. Breed ingezet met SEO, SEA, online video kanalen, TV commercials, in bioscopen, op straat, stations en langs de snelweg.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken