FF de druk eraf met BubbelFrisss.

FF de druk eraf met BubbelFrisss.

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
RIEDEL
Bureau
DDB Unlimited
Jaar
2019
Paginanummer
201

Winnaar 2019

Doelstelling

Schud de frisdrankmarkt op met een impactvolle introductie van BubbelFrisss.

Doelgroep

Kerndoelgroep jongeren 13-20 jaar + secundair boodschappers.

Merkomschrijving

BubbelFrisss is de sprankelend nieuwe fruitige frisdrank van DubbelFrisss met vijf intens frisse fruitcombinaties. Hoog in bubbels en fruit en lekker laag in calorieën.

Concept

Nog nooit eerder stond het leven van jongeren zo onder druk. Van social media-druk t/m prestatiedruk. Dat mag allemaal wel wat luchtiger! Daarom roept Ronnie Flex iedereen op in een speciaal geanimeerde videoclip om zo nu en dan even op je eigen manier lekker de druk eraf te halen. *Burrrp*

Media- en middelenstrategie

BubbelFrisss social video, Snapchat Burp-lens, Instagram posts Ronnie Flex, radio en tv/OLV.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken