Feranderen, ferlagen, ferminderen

Novartis Oncology / Ogilvy Healthworld Holland

Bekijk deze campagne op pagina 376 van het SAN Jaarboek 2006.

Adverteerder
Novartis Oncology
Titel
Exjade
Bureau
Ogilvy Healthworld Holland
Account
Siep Visser, Maasje Kerssies
Copy
Siep Visser
Art
Wim van Ginkel
Strateeg
Siep Visser
Opdrachtgever
Wiljan Wiersma Mark van Hattum
Fotografie
Koenders Workhouse
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Novartis Oncology
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Ogilvy Healthworld Holland
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Healthcare
Meer Healthcare inzendingen

Healthcare

Doelstelling

Informeer de doelgroep over een op handen zijnde introductie van een baanbrekende therapie voor ontijzering.

Doelgroep

Hematologen

Strategie/Concept

Suggereer dat zowel behandelaars als patiënten zitten te springen om een middel dat op een andere (= minder belastend dan huidige) manier het probleem van ijzerstapeling aanpakt. (Fe = scheikundige omschrijving ijzer).

Media- en middelenstrategie

Advertising voor beeldvorming, DM en detailmateriaal voor verdieping/bewijs.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen