Feestinkopen Sint/Kerst

Feestinkopen Sint/Kerst

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
RET
Bureau
Pluspoint
Jaar
2007
Paginanummer
120

Doelstelling

Bekendmaken aan (incidentele) reizigers die gebruik maken van tram, bus, metro van de RET en automobilisten dat je eenvoudig en snel je decemberinkopen kunt doen.

Doelgroep

Iedereen in Rotterdam en omsteken die in de drukke december maand de overvolle Rotterdamse binnenstad in moet om inkopen te doen.

Concept

Het reizen met de bus, tram en metro wordt gekoppeld aan de merkwaarden van de RET; gemakkelijk en zorgeloos. Deze worden voor de reiziger relevant gemaakt door een koppeling te maken naar snelheid/ geen files en (hoge) parkeerkosten.

Media- en middelenstrategie

Inzet in en rondom het openbaar vervoer waaronder abri’s in de metrostations en bushokjes. Posters in de bus, tram en metro. Daarnaast bannering op o.a ANWB file informatie en OV 9292 (reisplanner). Ook zijn lokale huis aan huis bladen ingezet waarbij werd aangegeven waar de dichtstbijzijnde Park & Ride plaats was om je auto gratis neer te zetten.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken