bol.com is de winkel van ons allemaal. De winkel waar je altijd vindt wat je zoekt, wie je ook bent en hoe speciaal je wensen ook zijn. Vanuit deze positionering wil bol.com zich manifesteren als dé mentaal marktleider van de feestdagen. Door te tonen dat bol.com echt alles heeft, van kinderstofzuigers tot scheikundedozen. Van kerstbomen tot konijnenhokken. Daarbij wordt slim gebruikgemaakt van Nederlandse iconen die tijdens de feestdagen zelf ook elk jaar top-of-mind zijn. Maar dan wel met een ludieke twist, die we van bol.com gewend zijn. Via deze iconen weet bol.com een sterke breinpositie in de hoofden van Nederlanders te claimen. Tijdens Sinterklaas wordt ingespeeld op de actuele Zwarte Pieten-kwestie, waarbij bol.com de discussie relativeert zonder partij te kiezen. Hoofdrol wordt vertolkt door de 'enige échte Sinterklaas': Bram van der Vlugt. Tijdens kerst krijgt het alom bekende verhaal over Youp van 't Hek's Flappie een verrassende wending: dankzij bol.com is er eindelijk eens een happy end voor het konijntje.