Consumenten hebben het idee dat iedere verzekeraar hetzelfde is, dat het grote logge ondernemingen zijn die niet naar klanten luisteren en alleen uit zijn op hun eigen winst. FBTO wil die beeldvorming veranderen, omdat zij de klant laten meebeslissen. FBTO is de verzekeraar die de klant aan de knoppen wil zetten. Dat kan door Onderling.nl. Een uniek transparant platform dat klanten de mogelijkheid biedt daadwerkelijk invloed te hebben op wel/niet uitkeren van cases/schade. Als 60% vindt dat FBTO toch moet uitkeren dan doet FBTO dat alsnog. Dit platform geeft: jij kiest (de pay-off van FBTO) echt handen en voeten. Voor FBTO heeft dit geleid tot meer sympathie voor het merk en sterkere KPI posities op overweging en voorkeur. Resultaten: stijging spontane naamsbekendheid en overweging met 3%. Daarnaast zien we een verdriedubbeling van bezoekersaantallen op Onderling.nl en een enorme stijging van het aantal ingediende cases door klanten.