EXELON

NOVARTIS PHARMA B.V. / Cordad Schulte Huis

award
Winnaar 2005

Bekijk deze campagne op pagina 351 van het SAN Jaarboek 2005.

Adverteerder
NOVARTIS PHARMA B.V.
Titel
Exelon
Bureau
Cordad Schulte Huis
Account
Pauline Huis
Copy
Jan-Willem Renders
Art
Walter Schulte
Opdrachtgever
ESTHER VAN DER STAM
Nominatie
ja
Winnaar
ja
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van NOVARTIS PHARMA B.V.
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Cordad Schulte Huis
Word geïnspireerd door winnaars in de categorie Healthcare
Meer Healthcare winnaars

Healthcare

Doelstelling

Maak artsen er van bewust dat symptomen als depressies, slecht slapen en vergeetachtigheid kunnen wijzen op een beginstadium van Alzheimer. Zorg dat zij oog krijgen voor het belang om Alzheimer vroegtijdig met Exelon te behandelen.

Doelgroep

Neurologen, geriaters.

Strategie/Concept

Leer betrokkenen dat bij oudere patienten symptomen als angst, depressie en vergeetachtigheid vaak duiden op Alzheimer. Doe een oproep om verder onderzoek te verrichten om de oorzaak te kunnen behandelen en niet de symptomen.

Media- en middelenstrategie

Vakbladcampagne in combinatie met responsmailings die extra informatieaanvragen genereren. Uitgebreide voorlichtingsbrochures voor patiënten. En een aparte brochure voor hun partner of verzorger met achtergrondinformatie en praktische tips over de omgang met en de verzorging van een Alzheimer-patiënt.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen