Evi van Lanschot

Evi van Lanschot

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
VAN LANSCHOT
Bureau
Etcetera
Jaar
2013
Paginanummer
216

Doelstelling

Evi positioneren als nieuwe, laagdrempelige dienst van Van Lanschot: Online Vermogensopbouw. Hiermee wil Van Lanschot een nieuwe, jongere doelgroep aanspreken, die zoekt naar de gespecialiseerde kennis van een private bank, maar dan online.

Doelgroep

Een nieuwe, jongere doelgroep die bewust met haar vermogen omgaat en behoefte heeft aan het vormgeven van haar financiële carrière. Vanaf €10.000,-. Van beheer en advies tot sparen.

Concept

Evi is een online coach. Daarom is zij een virtueel karakter. Zij maakt het beheren van je vermogen gemakkelijk en toegankelijk. Ze is overal en altijd dichtbij. Zij is in contact met beleggingsspecialisten en de laatste ontwikkelingen die jou als klant verder kunnen helpen bij het beheren van je vermogen.

Media- en middelenstrategie

Met een relatief beperkt budget maximale zichtbaarheid creëren. Inzet van online als continue strategie, en merkvoorkeur en overweging creëren via een relatief korte periode via tv, outdoor en radio. Daarnaast activatie van Van Lanschot-klanten die nog niet beleggen.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken