Evi, goed voorbereid op weg.

VAN LANSCHOT BANKIERS / Etcetera & Red Urban

Bekijk deze campagne op pagina 196 van het SAN Jaarboek 2015.

Adverteerder
VAN LANSCHOT BANKIERS
Titel
Beleggingsproducten
Bureau
Etcetera & Red Urban
Account
Danny van de Wetering, Louise Mathlener
Copy
Stan van Zon
Art
Gido van der Vlies
Strateeg
Olaf Arkauer
Opdrachtgever
Monique Opdam, Durk van Hijum
In samenwerking met
Pervorm
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van VAN LANSCHOT BANKIERS
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Etcetera & Red Urban
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Dienstverlening Financieel
Meer Dienstverlening Financieel inzendingen

Dienstverlening Financieel

Doelstelling

Verdiepen van de positionering van Evi van Lanschot. Daarmee Evi neerzetten als toegankelijke en betrouwbare online coach.

Doelgroep

Beleggers met minimaal 50K vrij besteedbaar vermogen in de leeftijd tussen 30 en 45 jaar.

Strategie/Concept

In een door mannen gedomineerde beleggingswereld onderscheidt Evi van Lanschot zich met haar frisse blik op zaken. Niet om het per se anders te doen, maar wel omdat ze oprecht vindt dat dingen beter kunnen. Door zich bijvoorbeeld goed voor te bereiden op verschillende scenario's, laat zij zich niet snel verrassen. Evi vindt het namelijk belangrijk dat geld op een prettige manier uitgroeit tot een vermogen. De campagne speelt zich af in een compleet nagebouwde miniwereld, waarin we deelgenoot worden gemaakt van de persoonlijke eigenschappen van Evi. Hoe ze anders naar de wereld kijkt, maar ook hoe zich dit vertaalt in haar manier van beleggen.

Media- en middelenstrategie

Televisie zorgt voor breed bereik. De tag-on, pre-rolls en displaybannering zorgen voor conversie. Tevens selectieve printinzet.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen