EURIB PROFILERING

EURIB PROFILERING

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
EURIB
Bureau
Crossmarks
Jaar
2008
Paginanummer
58

Doelstelling

Het sterker profileren van EURIB.

Doelgroep

Beslissers in de top van het bedrijfsleven en potentiële studenten.

Concept

EURIB, hét kennisinstituut op het gebied van brand-, reputatie- en designmanagement wilde zichzelf duidelijk op de kaart zetten en een krachtiger signaal richting de markt afgeven. Dit werd bereikt via een onderscheidende campagne, waarmee EURIB zichzelf beter kon profileren als de absolute top binnen haar vakgebied. De campagne is er met name op gericht om naamsbekendheid en een positieve houding ten opzichte van EURIB te bewerkstelligen (attitudewijziging).

Media- en middelenstrategie

De doelgroep wordt het beste bereikt via print. De campagne bestaat daarom uit een serie prikkelende statements die vragen om denkwerk van de lezer.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken