Etos. Op je voordeligst.

Etos. Op je voordeligst.

Categorie
Retail
Adverteerder
Etos
Bureau
UbachsWisbrun/JWT
Jaar
2007
Paginanummer
492

Doelstelling

Communiceer de nieuwe positionering van Etos en stimuleer traffic (sales).

Doelgroep

Vrouwen (20-49) die voor hun dagelijkse persoonlijke verzorging en die van hun gezin (partner en kinderen van 0-18) niet al te duur uit willen zijn.

Concept

Etos wil zich positioneren als de beste drogist van Nederland. Etos heeft dan ook het breedste, diepste en meest actuele drogisterijassortiment op het gebied van persoonlijke verzorging en wil zich hierin blijvend onderscheiden. De visie van het merk Etos als drogist is dat iedereen in Nederland recht heeft op goede verzorging tegen een redelijke prijs. De Etos-campagnes laten direct op de huid zien wat er bij verzorging komt kijken en hoe voordelig Etos dat voor de consument in huis heeft. De pay-off verwoordt die tweezijdigheid: ‘Op je voordeligst’.

Media- en middelenstrategie

Om de nieuwe positionering van Etos aan te kondigen aan Nederland, is er voorafgaand aan de campagne een kick-off geweest in dagbladen, outdoor en op radio.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken