Etos Handdoeken Hunk

Etos Handdoeken Hunk

Categorie
Retail
Adverteerder
ETOS
Bureau
Goud Activatie
Jaar
2015
Paginanummer
359

Doelstelling

Primair: verhogen van bezoekfrequentie en omzetstijging. Dus: sales! Tegelijkertijd óók primair: onderscheiden van prijsvechters, bouwen aan het merk en 'sex it up'. Oftewel: merk! 2 primaire doelstellingen, 1 activatie.

Doelgroep

Iedereen, focus op: vrouwen (20 - 49).

Concept

Er kwamen 2 dingen samen: iets wat de doelgroep in huis wil hebben én iets wat de doelgroep begeert. Daarom: de 'Handdoeken Hunk'-spaaractie. In 2013 opgestart met handdoeken, in 2014 lekkerder gemaakt met acteur Manuel Broekman. In 2015 uitgebouwd met hand- én badhanddoeken en met tv-hunk Kay Nambiar. Oftewel: nóg lekkerder! Op social werd al druk gespeculeerd: wie wordt 't in 2016?

Media- en middelenstrategie

De handdoeken liggen voor iedereen binnen handbereik. Maar ook datgene wat daarbuiten ligt, brengen we zo dichtbij mogelijk. Door Kay te tonen in zijn badkamer (tvc/print/folder/online), hem lifesize in winkels te zetten ('selfie-booster') en af te leveren bij magazine- en tv-redacties (PR/Free publicity). Zelfs Kay's handdoek was via social te winnen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken