Etiquette

Etiquette

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Crystal Clear
Bureau
Doom&Dickson
Jaar
2011
Paginanummer
223

Doelstelling

Versterken van het marktleiderschap van Crystal Clear door merk en markt vanuit eigen kracht verder te ontwikkelen. Oftewel: stijging van het marktaandeel, stijging op de belangrijkste merkstatements en groei van het totale volume van 'water met smaak'.

Doelgroep

Primair: zelfverzekerde vrouwen die midden in het leven staan (18-35 jaar). Secundair: alle andere vrouwen.

Concept

Crystal Clear stimuleert vrouwen om te doen wat ze leuk vinden en waar ze zich goed bij voelen. In de nieuwe campagne gaat Crystal Clear dat ook doen. We zetten de wereld van oude etiquette af tegen de moderne zelfverzekerde Crystal Clear vrouw die zelf bepaalt wat ze doet: van spruitjes naar sex and the city! We gebruiken daarbij steeds echte vrouwen insights (bijvoorbeeld dat vrouwen hun borsten wel eens rechttrekken in hun beha).

Media- en middelenstrategie

De basis is een serie tvc's met tag-on. De campagne wordt verder doorvertaald op de eigen website en in een televisieprogramma op RTL4.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken