Estafette

REMIA / McCann Amsterdam

Nominatie 2013

Bekijk deze campagne op pagina 315 van het SAN Jaarboek 2013.

Adverteerder
REMIA
Titel
Maaltijdsauzen
Bureau
McCann Amsterdam
Account
Eva Taytelbaum
Copy
Albert Vegers
Art
Albert Vegers, Elwin Kennis, Michel de Goede
Strateeg
Frans Brand
Opdrachtgever
Marcos Garcia Moral
Film/Productiemaatschappij
CZAR, Regie: Lionel Goldstein, D.O.P.: Lieven van Baelen
Editor
Het Digitaal Geweld
Muziek
FC Walvisch
RTV-producer
Fanneke Budding
Nominatie
ja
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van REMIA
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van McCann Amsterdam
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Fast Moving
Meer Fast Moving inzendingen

Fast Moving

Doelstelling

Introduceren van de nieuwe Remia saus voor ovenschotels en hierbij laten zien hoe je in slechts vijf minuten een heerlijke ovenschotel bereidt.

Doelgroep

Gezinnen die gezond en smaakvol willen eten, zonder daarvoor teveel tijd in de keuken te hoeven doorbrengen.

Strategie/Concept

Remia heeft met Remia Saus voor Ovenschotel een nieuw product waar je heel makkelijk en ook nog eens snel een ovenmaaltijd in elkaar zet. In een demonstratie laat Nederlands snelste man, Olympisch finalist Churandy Martina, zien hoe je een lekkere ovenschotel bereidt. Op het pakje staat dat de bereidingstijd 5 minuten duurt, maar Churandy beseft dat dat sneller moet kunnen. Véél sneller. Vervolgens zien we hoe Churandy samen met zijn collega estafette renners een ovenschotel in elkaar zet tijdens een echte estafette wedstrijd. In een uitzinnige entourage bereiden ze een ovenschotel in een nieuw wereldrecord! Je maakt een Remia ovenschotel in 5 minuten. Maar het kan sneller. Véél sneller.

Media- en middelenstrategie

TV en instore.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen