Essent introduceert Endex Fixeerprijs

Essent introduceert Endex Fixeerprijs

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
Essent
Bureau
Hemels van der Hart
Jaar
2006
Paginanummer
30

Doelstelling

Naamsbekendheid van Essent Endex Fixeerprijs opbouwen en offerteaanvragen genereren. Essent komt als eerste met dit elektriciteitsproduct waarbij de prijs gekoppeld is aan de energiebeurs en prijstransparantie wordt gecreëerd.

Doelgroep

Mid- en grootzakelijke klanten en prospects; m.n. energie-intensieve bedrijven die kennis hebben van de werking van de energiemarkt. De DMU bestaat uit directeur/grootaandeelhouder, facilitair manager, hoofd inkoop, financieel manager.

Concept

Actualiteit is het belangrijkste productkenmerk: via essent.nl/zakelijk, sms en RSS maken we de koersen op de Endex en de nieuwste berichten op energiegebied 24 uur per dag inzichtelijk. Ondernemers kunnen daar direct op inspelen.

Media- en middelenstrategie

Een geïntegreerde media- en middelenmix met radiocommercials op businessgerichte zenders, een printcampagne met GA en IM’s in financiële kranten en een DM. Daarnaast ook RSS-feeds en bewegende banners (met het actuele energienieuws en de Endex-koersen). Overal wordt gelinkt naar de speciale site met het laatste nieuws en een rekenmodule.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken