Essent ComfortCheck

Essent ComfortCheck

Categorie
Smart Idea
Adverteerder
ESSENT
Bureau
KOEN Merkactivatie
Jaar
2015
Paginanummer
403

Doelstelling

Essent levert niet alleen stroom en gas maar ook comfort verhogende producten zoals isolatie, zonnepanelen en de Nest Learning Thermostat™. We zetten Essent neer als de Comfortverbeteraar die je helpt te ontdekken hoe je het comfort thuis kunt verbeteren.

Doelgroep

Essentklanten en prospects

Concept

Om de doelgroep ervan bewust te maken dat het comfort thuis nóg beter kan, ontwikkelden we de Essent ComfortCheck. Een laagdrempelige thuistest om de luchtvochtigheid te meten. Want vocht speelt een belangrijke rol bij een prettig leefklimaat in huis. De uitslag van de test vul je in op een landingspagina waarna je een persoonlijk advies krijgt over de comfortoplossingen van Essent.

Media- en middelenstrategie

Klanten ontvingen de ComfortCheck via DM. Niet-klanten kregen de check via retailkanalen Gamma en Media Markt en selectief via het huis-aan-huisfolderpakket van Spotta. Deze sympathieke offline test heeft tot veel online traffic en adviesgesprekken geleid.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken