Erecode

EFTELING B.V. / BrandDeli

Nominatie 2015

Bekijk deze campagne op pagina 401 van het SAN Jaarboek 2015.

Adverteerder
EFTELING B.V.
Titel
Attractiepark
Bureau
BrandDeli
Account
Anouk Last, Rens Scheffers
Copy
Marlin Mastenbroek, Jan Willem den Ouden, Kirby Beckman
Art
John Beckers
Strateeg
Jan Willem den Ouden, Marieke van Oostrum
Opdrachtgever
Koen Sanders, Maaike Verhoeven
Film/Productiemaatschappij
Niehe Media
Muziek
Audio Network
RTV-producer
Uitvoerend Producent:, Monique Visser, , Eindredactie:, Marloes van der Maar, , Regisseur:, Frank van Geloven, , Producer:, Esther Salomons, , Productie assistent:, Nynke Corbeek
In samenwerking met
Niehe Media, Efteling Media, Superherocheesecake, John Beckers
Nominatie
ja
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van EFTELING B.V.
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van BrandDeli
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Smart Idea
Meer Smart Idea inzendingen

Smart Idea

Doelstelling

Oudere kids moeten worden aangesproken dat de Efteling een thrilling attractiepark is en dus ook voor hen een cool dagje uit is.

Doelgroep

Kids 9-12 jaar

Strategie/Concept

Erecode is een multimediaal concept bestaande uit een avonturenshow, mobiele app en social media integratie. Kosten efficiëntie is bewerkstelligd door te produceren in het park en de attracties te gebruiken als decor zodat kids de 'whats in it for me' factor konden zien. In 8 afleveringen strijden teams om het ereburgerschap van de Efteling. Kijkers kunnen live meespelen met de Erecode app met 2nd screen en gps functionaliteit; aanmoedigen van favoriete team, medailles winnen en bijzondere medailles alleen in de Efteling unlocken.

Media- en middelenstrategie

Kids enthousiasmeren, traffic genereren, Efteling profileren dmv Branded Content (multimediale avonturenshow), Programmering en Commerciële Activatie (diverse promo's, mobiele app en kidsplatform Nickelodeon; show, tvc's, promo's, homepage take overs en integratie relevante social media).

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen