Erecode

Erecode

Categorie
Smart Idea
Adverteerder
EFTELING B.V.
Bureau
BrandDeli
Jaar
2015
Paginanummer
401

Nominatie 2015

Doelstelling

Oudere kids moeten worden aangesproken dat de Efteling een thrilling attractiepark is en dus ook voor hen een cool dagje uit is.

Doelgroep

Kids 9-12 jaar

Concept

Erecode is een multimediaal concept bestaande uit een avonturenshow, mobiele app en social media integratie. Kosten efficiëntie is bewerkstelligd door te produceren in het park en de attracties te gebruiken als decor zodat kids de 'whats in it for me' factor konden zien. In 8 afleveringen strijden teams om het ereburgerschap van de Efteling. Kijkers kunnen live meespelen met de Erecode app met 2nd screen en gps functionaliteit; aanmoedigen van favoriete team, medailles winnen en bijzondere medailles alleen in de Efteling unlocken.

Media- en middelenstrategie

Kids enthousiasmeren, traffic genereren, Efteling profileren dmv Branded Content (multimediale avonturenshow), Programmering en Commerciële Activatie (diverse promo's, mobiele app en kidsplatform Nickelodeon; show, tvc's, promo's, homepage take overs en integratie relevante social media).
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken