ERDEM x H&M

H&M / MediaCom

Bekijk deze campagne op pagina 344 van het SAN Jaarboek 2017.

Adverteerder
H&M
Bureau
MediaCom
Account
Richard Dillen, Charlotte Hamers, Terry t' Hoog, Linsey Nannes
Copy
H&M
Art
H&M
Strateeg
Stephan Kwast, Simon Coolen
Opdrachtgever
Petra Jansen, Kimberly Gotje
In samenwerking met
Megawatt, Kinetic
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van H&M
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van MediaCom
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Smart Idea
Meer Smart Idea inzendingen

Smart Idea

Doelstelling

Om de nieuwe designer collectie te ervaren is de commercial tot leven gebracht. "The Secret Life of Flowers"

Doelgroep

High Fashion Lovers

Strategie/Concept

Een unieke designer collectie van een high fashion merk heeft een high fashion media aanpak nodig. Daarom bracht H&M in samenwerking met MediaCom/Megawatt de commercial tot leven door het publiek te laten zien, voelen, ruiken en ervaren waar de ERDEM x H&M collectie voor staat. Een unieke ervaring waar fashion lovers hun kleding letterlijk konden transformeren met behulp van ERDEM x H&M designs in een wereld vol kleur, natuur en schoonheid, gecreëerd op Rotterdam Centraal.

Media- en middelenstrategie

Rotterdam Centraal werd ondergedompeld in de wereld van ERDEM x H&M door een activatie in de centrale hal. Door het uitzenden van de commercial op de high impact digitale schermen rondom de activatie werd extra sfeer en aandacht voor de activatie gegenereerd. Facebook, Instagram, influencers en PR werden ingezet om aandacht te creeëren voor deze activatie en Facebook Live werd ingezet tijdens het event.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen