Er zit meer techniek in food dan je denkt

Stork Food Systems / TMP Worldwide

Nominatie 2007

Bekijk deze campagne op pagina 473 van het SAN Jaarboek 2007.

Adverteerder
Stork Food Systems
Titel
Print, stand, folder, online
Bureau
TMP Worldwide
Account
Debbie Wiertsema
Copy
Axel de Swarte - Jasper van Buren
Art
Lisette van Elst
Strateeg
Marcel van der Haas
Opdrachtgever
Friso Luimes
Fotografie
Joost van der Werf
Nominatie
ja
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Stork Food Systems
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van TMP Worldwide
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Personeel
Meer Personeel inzendingen

Personeel

Doelstelling

Positioneer Stork Food Systems als aantrekkelijke werkgever op het vlak van techniek en technologie, waardoor men actief solliciteert naar vacatures.

Doelgroep

Starters en professionals met een technische of technologische opleiding op hbo- of universitair niveau.

Strategie/Concept

We laten de nieuwsgierige doelgroep ontdekken dat achter iets ‘simpels’ als voedingsmiddelen veel meer techniek, technologie en innovatie schuilgaat dan je in eerste instantie zou denken. We maken een vergelijking met producten die ogenschijnlijk veel technischer/technologischer lijken. We kiezen ervoor het verhaal te vertellen aan de hand van het eindproduct, omdat dit voor de doelgroep het meest aansprekend is; mits gelinkt aan techniek, technologie en innovatie.

Media- en middelenstrategie

De campagne is gevoerd in print, online, via dm en op beurzen. Er is gekozen voor een mix van studentenmedia, vakgerichte media, carrièremedia en lokale media. De doelgroep wordt uitgenodigd verder te kijken op de website en te reageren op de vacatures.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen