Er zit meer techniek in food dan je denkt

Er zit meer techniek in food dan je denkt

Categorie
Personeel
Adverteerder
Stork Food Systems
Bureau
TMP Worldwide
Jaar
2007
Paginanummer
473

Nominatie 2007

Doelstelling

Positioneer Stork Food Systems als aantrekkelijke werkgever op het vlak van techniek en technologie, waardoor men actief solliciteert naar vacatures.

Doelgroep

Starters en professionals met een technische of technologische opleiding op hbo- of universitair niveau.

Concept

We laten de nieuwsgierige doelgroep ontdekken dat achter iets ‘simpels’ als voedingsmiddelen veel meer techniek, technologie en innovatie schuilgaat dan je in eerste instantie zou denken. We maken een vergelijking met producten die ogenschijnlijk veel technischer/technologischer lijken. We kiezen ervoor het verhaal te vertellen aan de hand van het eindproduct, omdat dit voor de doelgroep het meest aansprekend is; mits gelinkt aan techniek, technologie en innovatie.

Media- en middelenstrategie

De campagne is gevoerd in print, online, via dm en op beurzen. Er is gekozen voor een mix van studentenmedia, vakgerichte media, carrièremedia en lokale media. De doelgroep wordt uitgenodigd verder te kijken op de website en te reageren op de vacatures.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken