Bekijk deze campagne op pagina 196 van het SAN Jaarboek 2008.
Nationale Borg is in 2007 door ING verkocht aan beleggingsmaatschappijen HAL Investments en Egeria. Als zelfstandige borg-verzekeraar moest Borg zich opnieuw profileren. Onderdeel van dit nieuwe zelfbewustzijn was een nieuwe huisstijl en een nieuwe campagne.
Huidige en toekomstige klanten: Bedrijven voornamelijk in de bouw en het transport.
Er zijn veel garanties, er is maar een Borg. Oftewel: iedereen belooft tegenwoordig van alles, maar als Nationale Borg een garantie afgeeft, staat deze als een huis. Dat is prettig zakendoen. Het borgpennetje staat symbool voor het nieuwe Nationale Borg.
Er is een compleet nieuwe huisstijl ontwikkeld. Inclusief nieuw logo. De huisstijl is doorgevoerd in alle geledingen van het bedrijf. Van het koperen bordje bij de deur, tot het briefpapier, de website en de vlag. De internationale campagne is in Nederland gevoerd in Het Financieele Dagblad, de huiskrant van de klantenkring, de vakbladen en een radiocampagne op BNR nieuwsradio.