Er is meer dan vlees

Er is meer dan vlees

Categorie
Non-Profit & Overheid
Adverteerder
VOEDINGSCENTRUM
Bureau
3sixtyfive/Superlab
Jaar
2018
Paginanummer
325

Doelstelling

Hoe gaan we ervoor zorgen dat de Nederlandse man minder vlees gaat eten zonder belerend te worden? Een bewustwordingscampagne waarbij we vooral de conversatie willen starten.

Doelgroep

Nederlandse mannen tussen 25 - 40 jaar die bewust met hun gezondheid en het milieu omgaan.

Merkomschrijving

Het Voedingscentrum maakt het kiezen voor gezond en duurzaam eten makkelijker voor iedereen.

Concept

Er is meer dan vlees is een interactieve multi media campagne waarmee we het gesprek starten over minder vlees eten. Het is een bewustwordingscampagne waarbij we heerlijke alternatieven aanbieden voor vlees. Dit doen we niet op een traditionele manier maar juist door de inzet van aansprekende personen en influencers die als role model worden ingezet. Daarnaast speelt PR een hele belangrijke rol om het gesprek te faciliteren. De campagne is door alle media uitgebreid aan bod gekomen en heeft zelfs het RTL Nieuws gehaald.

Media- en middelenstrategie

Abri's, influencers, PR, promoted content, social media
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken