Er is maar één Nederlander zoals jij

Er is maar één Nederlander zoals jij

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
NATIONALE-NEDERLANDEN
Bureau
J. Walter Thompson Amsterdam
Jaar
2016
Paginanummer
162

Nominatie 2016

Doelstelling

Nationale-Nederlanden is 150 jaar lang betrokken bij Nederland en al die Nederlanders die klant zijn bij ons. We kennen Nederland en de Nederlanders daarom heel goed. In al die tijd hebben we niet stilgestaan en ons mee ontwikkeld met Nederland en zijn inwoners. Nationale-Nederlanden heeft zich de afgelopen jaren ontwikkeld van verzekeraar naar een brede financiële dienstverlener. Daarbij streven we steeds naar persoonlijke services die aansluiten op het unieke leven van al die Nederlanders. Dat willen we in deze campagne duidelijk maken en aan de hand van proposities bewijzen.

Doelgroep

Nationale-Nederlanden is er voor al die unieke Nederlanders. Nederlanders die iets willen bereiken, die iets willen maken. Nederlanders in beweging, in ontwikkeling, die vol aan het leven zijn. Nederlanders die hun eigen koers varen. Nederlanders die bijzonder zijn door grootse dingen te doen. Nederlanders die bijzonder zijn door kleine dingen op hun geheel eigen wijze te doen.

Concept

Daarom zeggen we: Er is maar één Nederlander zoals jij We laten steeds Nederlanders zien die bijzonder zijn. Bekend of onbekend. Die grootse dingen doen of kleine bijzondere dingen. Die dingen meemaken die voor hen bijzonder zijn. Want iedereen heeft zijn eigenheid en unieke leven. Iedereen heeft vragen en onzekerheden. Iedereen heeft keuzes te maken en barrières te nemen. Daarom biedt Nationale-Nederlanden persoonlijke service die past bij jouw leven.

Media- en middelenstrategie

We laten met videocontent, op tv en online, het mooie van onze individualiteit zien en tegelijkertijd spelen we in op de behoefte aan verbondenheid. Met langere online video's gaan we dieper in op een aantal van de getoonde verhalen. We verbinden de verhalen met specifieke proposities om de relevantie van onze dienstverlening in het leven van mensen te laten zien. Op radio en online met video en banners. Met programmatic retargeting leiden we mensen die geïnteresseerd zijn vervolgens naar het afnemen van producten en services.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken