Er is maar één Nederlander zoals jij

Er is maar één Nederlander zoals jij

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
NATIONALE-NEDERLANDEN
Bureau
J. Walter Thompson Amsterdam
Jaar
2017
Paginanummer
166

Nominatie 2017

Doelstelling

Nationale-Nederlanden is 170 jaar lang betrokken bij Nederland en al die Nederlanders die klant zijn bij ons. We kennen Nederland en de Nederlanders daarom heel goed. Nationale-Nederlanden heeft zich de afgelopen jaren ontwikkeld van verzekeraar naar een brede financiële dienstverlener. Daarbij streven we steeds naar persoonlijke service die aansluit op het unieke leven van al die Nederlanders. Dat willen we in deze campagne duidelijk maken en aan de hand van concrete voorbeelden bewijzen.

Doelgroep

Nationale-Nederlanden is er voor al die unieke Nederlanders. Nederlanders die iets willen bereiken, die iets willen maken. Nederlanders in beweging, in ontwikkeling, die vol aan het leven zijn. Nederlanders die hun eigen koers varen. Nederlanders die bijzonder zijn door kleine dingen op hun geheel eigen wijze te doen.

Merkomschrijving

Nationale-Nederlanden is een van de bekendste financiële dienstverleningsmerken van Nederland. Met een geschiedenis die teruggaat tot 1845.

Concept

Daarom zeggen we: Er is maar één Nederlander zoals jij. En vertellen we verhalen over unieke Nederlanders. Persoonlijke verhalen die raken. Over een behoefte die ons bindt. Maar waarin we uniek zijn in de uiting ervan. Verhalen aan de hand waarvan we de relevantie van onze persoonlijke service laten zien. Persoonlijk betekent iemand echt zien. Maar ook begrijpen welke barrières iemand tegenkomt om te komen waar hij of zij wil zijn. We willen betekenisvol zijn in dat leven door barrières weg te nemen.

Media- en middelenstrategie

Deze verhalen leven off- en online. Ze bieden aanknopingspunten om mensen op hun eigen unieke digitale klantreis te laten gaan. We laten met videocontent, op tv en online, het mooie van onze individualiteit zien en spelen in op de behoefte aan verbondenheid. Met langere onlinevideo's verbinden we deze verhalen met specifieke proposities om de relevantie van onze persoonlijke dienstverlening in het leven van mensen te laten zien. Op radio en online met video en banners. Met programmatic retargeting leiden we mensen binnen de doelgroep naar het afnemen van producten en services.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken