ER IS GEEN WINNAAR

ER IS GEEN WINNAAR

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
ABN AMRO Private Banking
Bureau
thielenpeters advertising
Jaar
2009
Paginanummer
162

Doelstelling

Dat het vertrouwen in de financiële sector sterk afgenomen is, begrijpt ABN AMRO Private Banking als geen ander. Maar het moet toch bekend gemaakt: ABN AMRO Private Banking is voor de zesde keer op een rij uitgeroepen tot de beste private bank van Nederland. Randvoorwaarde: de bekendmaking dient te geschieden in een ingetogen tone of voice, want het moge duidelijk zijn dat de kredietcrisis weinig tot geen aanleiding geeft tot euforie.

Doelgroep

Klanten, prospects, collega-banken en medewerkers van ABN AMRO Private Banking.

Concept

Man zou innerlijk wel uit zijn dak willen gaan vanwege het winnen -voor de zesde keer op een rij - van de Euro Money Award. Maar hij beseft heel goed dat er intern noch extern veel ruimte is voor feestvreugde.

Media- en middelenstrategie

Plaatsing januari 2009 in gezaghebbende financiële dagbladen, ondersteund met banners op financiële websites en de eigen ABN AMRO websites.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken